Home > Biznes > Pendrive jako reklama firmy

Pendrive jako reklama firmy

Coraz więcej firm decyduje się na aktywne działania marketingowe. Jednym z nich jest obdarowywanie swoich klientów drobnymi upominkami – długopisami, kubkami, kalendarzami czy też notesami. Niektóre firmy, na przykład banki agencje ubezpieczeniowe lub firmy farmaceutyczne, decydują się na prezenty w formie gadżetów elektronicznych. I tu najchętniej wybierane są właśnie pendrive’y. Przedsiębiorstwa zwracają się wówczas do profesjonalistów, jak Solsen, aby stworzyć urządzenia zgodne ze swoją marką

Czym się charakteryzują?

Urządzenia pamięci przenośnej, które stają się reklamą, najczęściej charakteryzują się widocznym nadrukiem. Pracownicy Solsen, mogą wydrukować logo firmy, hasło przewodnie, znak firmowy, nazwę, ale także konkretny adres lub numer telefonu. Taka forma jest stosunkowo tania dla firmy, natomiast doskonale sprawdza się w marketingu. Wybrać można również surowiec, z jakiego wykonane będzie urządzenie. Firma parkieciarska może na przykład rozdawać urządzenia z drewna, a firma dystrybuująca portfele, ze skóry. Motywem reklamowym jest również barwa. Często tworzone są pendrive’ y o kolorze, który kojarzy się z daną marką. Bawić się można również kształtem – na wzór otwieracza, monety czy klucza.

Dlaczego warto?

Przede wszystkim pewne jest, że będzie to gadżet przydatny dla klienta. Nie zostanie wrzucony na dno szuflady, ale wręcz przeciwnie, będzie służył osobie niemal każdego dnia. Tym prostym sposobem trafi do szerokiego kręgu odbiorców. To właśnie za pomocą pendrive’ a przecież przekazuje się dane kolejnym osobom. A komputery są wszędzie – na całym świecie. Przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym, w łatwy sposób, firma może zdobywać klientów, a za ich pośrednictwem (i za pośrednictwem używanego przez nich firmowego urządzenia) reklamować się w innych środowiskach.

Sprawdź ofertę gadżetów reklamowych jakie proponuje Twojej firmie http://www.solsen.pl